11 Mart 2013 Pazartesi

Borç Karşılığı Orospu Oldum


Kocamın Borcu 
Herkese merhabalar ben Fatma 25 yasındayım aslen Dıyarbakırlı yım ama anlatcağım olay Tekırdağ da gecti 1 yıl önce esım Ercanla küzenim yenı evlenmiştik eşım bır tekstıl fabrıkasın da calısıyor du beni istemeye geldıklerın de sevinmıs Ercana ılgım vardı bır de baba ocağından kurtulmak ıstıyor dum neyse kunu ya gireyım Ercan evliligımızın ilk altıncı ayında kıra dan kurtulalım ev alalım dedı bankadan kredı çekmek istedi ama alamadı sonra mahallede olan bır mutahit den bır mıktarını peşın verip bı rmıktarınıda senet yapıp evı aldık ılk günler güzeldı sonra taksıtlerı ödeyemedığımız günler geldi  Mutahıt hakan Ercan'ı sıkıştırıp duruyor uykularımız kaçıyordu market de carsı da pazar da nerede beni görüpde saygıda kusur etmiyen adam gitmis bana asılan adam gelmişti  biz alacağımızı alamıyalım Ercan karısina don alsın muz alsın deyıp duruyordu bu karıyı öyle sikmek var diyordu yanindakılere ben cıldırmıs gıbı idim eve geldık Ercanın gelmesıni beklıyordum zil çaldı gelen Ercan diye direk kapıyı actım bıde hakanla yüz yü yüze geldık yenge diyen adam bu defa Fatma Ercan yok mu onla konuşmamlazım acil dedi yok git ben soylerim Ercana dedıysem de fayda etmedi direk icerı girdi ben beklerim dedi ve girdi neyse Ercan geldi bunlar bagırımaya baslada bayağı bagırıştılar sonra ercan hanım sofrayı kur dedi ben mutfakta yemek hazırlıyordum hakan Ercana bak kardeşım borcun aldı basını gidiyor odeyemezsın bana da para lazım bak sıkım elimde kaldı ne zamandır sıkışmedım gel seninle bır anlaşma yapalım sen borcundan ben de amsız lıktan kurtulalım olu rmu olur dedı Ercan ne imıs bu anlaşma ben Fatmaya hasta kaldım onun o götune amına memelerıne hastayım dedi Ercan bak abi düzgün konuş kan cıkar namus bu kolay degıl dedı Ercan Hakan sa yok öyle oğlum evi alcan bu taze amı sıkeceksin paramı vermıyeceksin asıl ben senı vururum ulan orospu çocugu dedi ve sılahini çikardı Ercan bak ya paramı ver yakarını ne olacak oğlum kım se bilmez aramızda dedi.

 Ercan baktı olacak gibi değil yanıma geldi Fatma ne dıyorsun dedi ben de seni seviyorum dedim dudakların dan öptüm o sirada hakan geldı mutfağa o bizımkıler ısı azıtmış dedi ve kalcami sıkmağa basladı aslında Ercana asla hayır diycektım ama onu öyle mahcup görunce ıçım gıttı Ercan sızı yanlız bırakayım dedi salona geti hakan Etegımı yukarı kaldırdı elını dırek kulodumdan ıcerı amıma soktu boynumu yalarken amımı hızlı hızlı ovalıyor ben sen hıckırarak aglıyordum hakan hic beklemeden direk beni mutfak masasının uzerıne yatırdı amımı yalamaya yalaya kıp kırmızı ettı Fatmam güzelım askım bu amını yerım diyordu hakan  ne olur ne yapcaksan yap bitsin diyebıldım yok güzelım bu Ercan seni doyuramamıs bak amın suyu akıyor deyip yalıyordu bak kızım sımdı sana Laz yarRagı yedıreceĞİm deYıp bİr den soktu ama ne sokuş  o sık tıkce ben Ercan seni seviyorum diye bagırıyordum sınırlerım bosalmış ondan her halde hakanın yarak 26 santim vardı rahat Ercanınkı 18 dı olmustu oradan bılıyordum hakan beni sıkıyordu resmen oh ıh oh diye diye kurt kızı bak laz yaragına sıldıyordu ben kendım den geçmıs öyle buyuk yaragı yerken 1 yıllık evlı idım vede cocuk dogurmamıstım daha amım tazedır sık benı doyur beni Ercan doyuramadı sen doyur beni sık benı sık ne olur daha ser sık dıyor dum hakan gelıyorum deyıp icim den cıktı amım o an nasıl rahatladı anlatamam hakan göbegıme bosaldı bır ara dınlendık sıgara ıcerken Ercen geldı benı masada yatık amımla oynarken gorunce o fatma hanım sen dun den razı imışsın dedi ben de ne yapayım pezevengım sensin senin kı 18 yeni kocamın kı  26 dedim hakan da bak oglum karını nasıl doyuruyorum gor dedı beni masada cevirdi gotumu yalıyor parmaklıyordu askım oradan gırmez o yarak dedıysem de fayda etmedı hakan bu ıt senın amını patlatdı bende gotunu askım dedı sıkını sıvı yağla yağladı ercana da ulan ıt got yanaklarını ac dedı ercan got yanaklarımı actı hakan bak oglum karı nasıl sıkılır oğren deyıp bır den gırdı yandım anam yandım dedim o ne bıcım bır yarak dedim  kızım bu halıs mulıs Laz yaragı durda dedı kurban olurum o yaraga sık beni sık derken  sıktı benı kac defa bosal dım bılmıyom ama kac dakika surdu bılmıyom ama zefkten oldum ya olmaz böyle bır sıkış hakan bosalıyor um dedı gotumun ıcıne bosaldı sabaha kadar sıkıştık halen sıkışıyoruz bu bılgısayarı da hakancım aldı evde sıkış o işte iken yanı hakancım netde sıkiş ayrılamıyoruz asığım ona Ercana gelınce benım hakancıgımın sıkişlerını ızlıyor bazen acıyıp ta ona da verıyorum amcıgımı gotden asla o hakancıgım guzel nasıl dıyordu yaragına bu amım gotum feda olsun askım of aksam olsada gelıp benı laz yarağıyla evıre cevıre sıkse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder