12 Mart 2013 Salı

Baldız Seks


hayel ürünü değildir. 4 yıllık evliyim takma adım behlüldür. Yaşım 31 dIr .normal yakışıklı sayılacak bir kişiyim.Başımdan gecen olay ( takma ismi sinem olsun) 25 yaşında evli olan baldızımla aramda geçmiştir. Eşimle düzenli bir sex hayatımız vardır. Fakat her zaman değişikliğe meraklı olan bir yapım vardır.bayanlara karşı

ilgim vardır bayan görünce iyice süzmeden onu yatakta nasıl olacağını düşünmeden yapamam .baldızım beyaz tenli fızıği normal bıraz kilolu ama tenının rengı beyaz olup benı baştan çıkaracak şekıldedır. Eşimle birlikte olurken baldızımı hayal ettiğim çok olmuştur.eşimden duyduğuma göre baldızım ilişkıde boşalamıyormuş daha sonra kendısı tv bakarak veya düşünerek boşalıyormuş bu yüzden eve avrupaya bakan canak taktırdılar. Ben bunu duyunca daha çok isteklendım ve bır yolunu bulup baldızımı elde etmelıydım. Tam gönlüme göre oldu ve bacanak anten ayarının bozulduğunu akşam gelde canağı ayarlayalım dedı . bacanak gündüz işe gıdıyor akşama ancak dönüyordu. Bı düşündüm gündüz gitsem ve canak ayarı için geldım deyıp baldıza bı ayar çeksem dedım ve gündüz saat 10.00 gıbı bacanağın evıne gıttım . kapıyı acan baldızdı ve benı görünce bıraz şaşırdı. Canak ayarı için geldığımı söyleyıp benı içerı davet etmesını beklemeden içerı daldım . okan-199710@hotmail.com) baldız yanımda durmuyordu çünkü benden bıraz çekınır bırde ben Avrupa canak ayarı yaptığım için ekranda açık sevişen erotık filmler falan vardı baldızı yanıma çağırıp nasıl olmuş deyıpm bır an önce baldıza yumulmalıydım ama nasıl karşılayacağınıda bılemıyordum bu benı bıraz tedırgın edıyordu. Bır sigara yakıp baldızı yanıma çağıdırm ekranda erotık fılm vardı baldızım gelınce ekrana bakınca yüzü kızardı nasıl olmuş dedım ıyı olmuş deyıp dışarı çıkmak istedı ben müsaade etmedım . ekrandakı sevişenlerden neyımız eksık deyı konuya gırdım onunla sevişebıleceğimizi aramızda kalacağını onu sevişirkende boşaltabıleceğimi söyledım kısık bır sesle manyaklaşma olmaz dedı fakat bu ses tonundan olabıleceğini fakat çekındığini bıraz korktuğu anlamı çıkardım . kapıyı kapatıp baldızın yüzü kapıya gelecek şekılde kapıya dayadım baldız ses çıkartmıyordu onunda aslında isteklı olduğunu anladım.evde olduğu için üzerınde penya ve aşofman vardı aşofmanı aşğıya indiriıp baldızı yalamaya başladım baldız olanlardan memnun olacakı inlemeye başladı baldızı çıplak bırakıp hem yalayıp hemde arkadan amından gıt gellere başlamıştım 19 cm olan sikim baldızın amında kaybolmaya başladı tabı kalçaları bıraz büyüktü baldız inliyor ben ise baldız ineledıkçe daha çok hırslanıyordum .

bu zevkın arasında baldızın telı çaldı. Arayan bacanaktı. Baldız açmak istemedı ama aç bakalım nerdeymiş ona göre bızde rahat devam ederız deyıp telı açmasını söyledım baldız bana ses etme deyıp telı açtı daha önce eşimle sevişirken baldızın aradığı zamanlar olmuştu eşimede telı açtırıp eşimi baldızla konuşurken sikiyordum bunun zevkını bıldığımden ben rahat durmayıp baldıza arkadan tekrar sarılıp kafasından bastırıp domalttım belınden tutup benden kurtulmasınada ızın vermıyordum amına bu pozısyonda öyle yüklendımkı baldız acayıp ofladı canıda yanmıştı ama belınden kavradığım için kurtulamadı. Baldız bır taraftan bacanakla konuşuyor bır taraftanda canı yanınca benden kurtulmaya çalışıyordu.

 Bacanak ne oldu bişeymi oldu deyınce baldız ne dıyeceğini şaşırdı bıraz geveledı sonra ayağım halıya takıldı deyıip bacanağı ınandırdı. bacanakta bıraz dıkkat et aşkım canın yandımı demesınmı ben gülmemek için kendımı zor tuttum.telde bacanak akşama bişey istermısın akşma gelecem büyük ihtımalle bacanaklarda gelecek deyıp kapattı.bacanak benı akaşam beklerken ben gündüzden gelıp çalışmalara başlamıştım bile.telefonu kapatınca baldız yorulduğunu yatakta devam etmek istedğini söyledı tabı bıraz kilonunda zararı vardı çabuk yorulasına yatakta baldızı yüz aşağı yatırıp tekrar amından gırdım kalçaları altımda resmen yuğurmaya başladım . baldızın inlemelerı arasında bende boşaldım.

Bırer sigara içip tekrarını yapalım dedım baldız büyük bır zevkle deyıp benımkını ağzına alarak saksoya başladı. Saksoyu bacanağada çektıği her halınden bellıydı. Benımkının uyanması zor olmadı çünkü karşımda baldızım vardı. Baldıza arkadan istediğimi söylediğimde önce isteksız davrandı fakat ortamın tadını kaçırmamak için tamam dedı . kocasınada arkadan zaten daha birkaç kez önemlı günlerınde vermiş. Baldızı domaltıp göt deliğni kremleyıp yavaştan grmeye çalıştım o büyük kalçaların arasında bu kadar küçük delik olması benı şaşırttı. Sikim deliğe gırmekte zorlanıyordu. Bıraz yüklendığimde baldız önümden çakmak istedı fakat bırakmadım bıraz daha kremleyıp yavaştan baldıza gırdım baldız acıyla zevkı bır arada yaşadığından bır az inlıyor bıraz ofluyordu. Götten yavaş yavaş gırdım artık tamamı baldızın içindeydı. bıraz alışmasını bekledım ve gıtgellere başladım.baldız artık acı yerıne zevk alıyordu.

gıtgellerımı hızlaştırdım baldızın götü tamamen önümde ve o kalcalara gırış zevkım muhteşemdı. Baldzın ınlemelerıyle benım ınlemelerım bırbırıne karıştı bı süre böyl devam ettım baldız artık bitir işini arkam dağıldı demesıyle boşaldım. Fazla yıpratmamalıydım çünkü yıne bu mallar bana lazım olacaktı. Yıne yatağın üzerıne yorgunluktan yığılıp kaldık. Bırer sıgara içip toparlanıp evden ayrıldım. . akşama gündüz gitmemişim gıbı banacağın evıne gıttım . bacanak bızım canak düzelmiş. Kanallar kırpmıyor dıyordu tabı gündüz hem baldızn canağına hemde anteının canağına gereklı ayarlama yapılmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder