5 Haziran 2012 Salı

Enişte ve Baldız seks


Selam Ben Aydın  40 Yaşlarında Fiziği Düzgün sex'i  Çok Seven eşimle yatakta fantaziye onem veren sex hayatımızın baharıındayım diyebilen Evli Biriyim.
Okuduğunuz Hikaye Tamamen Gerçek Bundan iki yıl önce eşim bacanağım ve baldızım çoluk çocuk yaylaya çıktık piknik yaptık eğlendik hava çok güzeldi akşama yakın yayla dönüşü sahile indik ve denize girelim dedik .

Ben denize girmedim Benim üstümde tişort alta ise şort giyiyordum çocuklar denize girdiler eğlendiler ben ve bacanağım yan yana oturuyoruz yayladan kalan bir kaç çerez vardı muahhbete daldık derken birden önume baldızım geldi yüzü bize donuk çocuğunun üstündeki elbiselerle uğraşıyordu yüzü bize dönük gözleri devamlı benim yarrağima ben önceden fark etmemiştim sonra bir baktım benim yarrak şortun arasından kafayı çıkarmiş manzara seyrediyordu .
Hiç bozuntuya vermedim hatta benim yarrak iyice coştu nerdeyse şortumu yıpratacak yarıya kadar çıkmıştı dışarıya Baldızımla konuşuyorum sesi öyle titrek çıkoyordu ki sanki amciğına sokmuştum kendini kollarımda bıraktı sadece inliyor gibiydi.

Akşam olmuştu neredeyse denizden çıktık benim yarrak inmek bilmiyor ille baldızım söngülü sikecek aklım songül'da  yarağımın aklı hep baldızımın aminda.
Arabada yolda seyir halindeyken dikiz aynasından bakışıyorduk baldızım benim hanımdan küçüğü eve geldik ben doğrudan banyoya ilk evela bir güzel baldızım söngüle 31 çektim sonra banyodan çıktım benim alet hala dimdik,gece eşımle sex yaptık sanki baldızımı görüyördum karşımda .

Ertesi gün geldi benim eve ben yıne şort giymiştim baldızımda ince içi gözüken bir etek giymişti ben balkonda oturuyordum geldiğini fark etmemiştim ben tine baldızımı nasıl sikebilirim onun hesabini yaparken geldi balkona karşıma oturdu benim yarrak anıden dim dik oldu şortumu delecek balkonda Büyük yer yastıkları vardı ben yere oturacam dedi karşıma yerde oturdu ben ona pozusyon vermek istiyordum.

Şortumun astarını çektim kenara artık yarrak ortadaydı ben yine haberim yokmuş gibi davrandım oysa baldızım eteğini az yukarı çekti arada bir sağa sola dönerken bana o bembeyaz bacaklarını kiloduna kadar gösteriyordu benim yarrağın nabzi 150 oldu olduğu yerde yarrağimdan sular gelmeye başladı .
Ben anladım Baldızım sikilmeye gelmişti ama herşey zamana kalmıştı.

Sonra eşim içeriye gitti baldızım songülü çağırdı sanki birşeyler hisseti gibime geldi sonra bırazdaha oturup kendi evine gitti.
Eşimin birşeyler farkettiğini anladım bugünlerde baldızım bana soğuk davranıyor Ama ne olursa olsun mutlaka sikeceğim baldızım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder