21 Haziran 2012 Perşembe

baldızın amı süperrr


Baldızım evlerinde sıkılmış bize gelmiş ve bu geliş kısa sürmeyeceği belli idi gelirken oldukça direktifler almış ki ailesinden oldukça kontrollü davranıyordu buna ablası yani eşim katkıda bulunuyordu onu benle yalnız bırakmamak için elinden geleni yapıyor bu olayda beni oldukça rahatsız ediyordu . Kendi evimde neredeyse misafir rolü oynuyordum eşim çalışıyor ben çalışıyordum ikimizde üniversite mezunuyuz. Zaman zamanı kovalarken aradan iki ay geçmişti Baldızım selin dikkate alınmayacak bir kızda değildi göğüsleri yaşına göre ablasından daha iri kalçaları evin içinde zamanla rahat üzerine yapışan üzerine yapışan dar kıyafetleri rahat bir ortam bulup bir dakiyka bakmak her erkeğin sikini demir gibi yapacak bir tiptendi. Sonunda bana işleri düşmeye başlamıştı benim bitirdiğim bölümün ağırlığından onun gireceği memurluk

sınavında bana ricalar başlamış bende sanki öncekilerin intikamını alırcasına ağırdan satmaya başlamıştım bu sıra kızın biraz aktif olmasından mı bilmem eve gelen konuşulmayan telefonlar bile başlamıştı hem gelen telefonlardan hem de önceki tavırlardan bu kız sik istiyor birisine sikilecek bu ben neden olmayım diye düşmeye başladım. Artık bana soru getirip cevaplar aldıkça gireceği sınav içinde yardımcı olmaya başladım . Benden daha da fazlasını isteyerek ders çalıştırmamı bile dilenmeye başlamış ablası da kardeşine yardımcı olmam için bana ricalara ricalar ekliyordu. Bende yardımcı oluyordum , ders çalışmalarımız ailesine bile ulaşmış benden övgülerle bahsediyorlar olmalı ki beni babası bile arayarak şükranlarını belirtti . bazen şöyle bakıyordum selini siken gerçekten şanslı birisi olacak çünkü gerçekten sütun gibi bacakları çok tatlı yüzü 1.66 boy beyaz tenli amı da bembey! azdır bunun diye düşünürdüm . Durum o hale geldi ki ablasının yanında el şakaları ile çatır çatır acıtırcasına kavga ederdik ablası yokken hiç bunu yapmazdık dar olan mutfakta geçerken sürterdim bundan hiç şikayet etmezdi yanıma oturmuştu kimse yoktu bacakları bacaklarıma sürtüyor önümüzde masa var tatlı bacaklarına masanın altından

bacaklarım dokunuyor ve bizde bir konu tutturmuş kahvaltı yaparken masadaki duran gazetedeki erotik bir bayan resmine gözüm takılmıştı bana “seni ablama diyeceğim nere baktığını dedi “ bende bakılması gereken manzaraya bakılır diye geçiştirmeye çalıştırmakla beraber söylemem gerekeni de söylemiştim daha sonra ağzımdan çıkıverdi sende de böyle göğüs var mı dedim aslında ondaki göğüslerin ne kadar olduğunu tahmin ediyordum . O da iki eliyle benimkiler şu kadar diyerek gülümsedi bende dokunabilir miyim dedim aldığım cevap hayırdı .. bende biraz ısrar ettim neden dedim oda dokundurma ihtiyacı duymuyorum da bu yüzden dedi bende ısrar etmedim konu orda bitmiş gibiydi ilerleyen bir günde aynı konu yine açılmıştı hemen hemen aynı soruya eniştemsin de bu yüzden tutamazsın demişti bende senin ki küçük diye alaycı ifadeyle yaklaşmıştım bu ikinci konuşma gecenin ilerleyen saatinde salonda oturuyorduk televizyon açık ablası salona açılan yatak odasına yatmaya gitmişti gideli bir saat olmuştu ama konuşmalar biraz karışık olduğu için ikimizde kısık sesle konuşmaya başlamıştık bunu ikimizde yapıyorduk o da bana işaret parmağının yarısını göstererek senin kadar demişti arkasından daha rahat sohbete devam edebilmek için hadi mutfağa gidelim daha rahat sohbet edebilmeyi kast ederek hiç itirazsız benden önce çıktı mutfağa yürüdü arkasından ben yürüdüm üzerinde bacaklarının iyice sıkan siyah bir tayt vardı mutfağa girerken benim aletin küçüklüğünü ifade eden konuşmanın devamı olarak sana bir girerse ne kadar olduğunu iyi ölçersin demiştim ve arkasından cevabını almadan iki yerinden girsin dedim sırıtarak aldığım cevap bana iki tane anca yeter olmuştu mutfağa girdi oradaki kanepeye oturdu ben karşına dikildim hemen dibinde idim şu bacaklarının arasına girip bacaklarından tutup ne girerim içine kız olmasan biliyor musun diye kontrolsüz bir şekilde konuşmaya başlamıştım oda” bu asla olamaz “cevabı veriyordu ve benim üzerimde hala pantolon vardı olması mümkün değil de ne yapardın diye kendi

sormaya başladı yarım amını iyice sulanınca başını değdiririm çekerim diye cevap vermiştim ve hala kontrolü elinde tutmaya çalışıyor oda ben evleneyim eşime bir dönerim diye domalmadan bahsetti ve ben bir şey yapmadan yanındaki kanepenin diğer ucuna oturdum konuşma devam ediyordu elimi ona doğru uzattım selinde elini bana uzattı pantolona sığmayan sikime demir gibi olmuştu elini tutar tutmaz getirip sikimin üzerine koydum oda başladı sıvazlamaya pantolonun üzerinden sıvazlamaya başlamış ne kadar bu yaaaaa diyerek bırakamıyordu bende göğüslerini okşama başlamıştım ve sesini çıkarmaz olmuştu arada bir bacaklarının arasına elimi indiriyordum ıslaklıkla sıcaklık birbirine karışmıştı elinden tutup ayağa kaldırdım nefes nefese öpüşüyorduk kalçalarını sıkıyordum ve aynı zamanda diğer odadan gelebilecek çık sesini de kontrol ediyorduk pantolonumun fermuarına elim gitmişti ve elimin diğerini de kalçalarının arasına sokmuş okşuyordum ve pantolondan şikayet etmeye başlamıştım neden eşofman giymedim diye gidip giyip gelsem yatak odasına girip çıkmam lazımdı ablasını uyandırma ihtimalim olacağı için bu ortamdan uzak kalmak istemiyordum oda dur diyerek yarın daha rahat kıyafetlerle devam edelim demişti , son bir öpüşmeyle o gün orda bırakmıştık Sabah hiç bir şey olmamış gibi kalkıp işe gitmiştim akşam eve geldiğimde her şey normaldi ablası çalıştığı işin yoğunluğundan mı bilemem yine saat gecenin onun da yatmaya gitmişti biz suskun bir şekilde tv seyrediyorduk yaklaşık bir saat daha tv seyrettik ama ikimizde

birbirimize bir şey söylemeden anlamsızca tv bakıyorduk. Yaklaşık bir saat geçince yanına gittim elimi omuzuna koydum çok suskundu “dün neler yaptık böyle bugün akşama kadar dünkü olayları düşündüm ablama ben neler yapıyorum bu ablam olmasa her şeyi yaparım ama buna devam etmemeliyiz” diye ağlamaya başladı bende ne yapacağımı bilmeyerek bakıyordum ağlama sesi duyulacak diye elinden tutarak mutfağa çektim bu kez ben önceden hazırlıklı eşofmanım üzerimde idi ama hiçte istemediğim olaylar gelişiyordu ne derse tamam sus diyerek yüzünü okşuyordum bazen de yanağından öpüyordum ağlayan kız başını omuzuma koymuş yapışmıştı ve bana tekrar dönerek şiddetli bir şekilde öpüşmeye başlamıştık bu kez onun üzerinde de uzun ince bir etek vardı çok şiddetli öpüşme değil birbirimizi yiyorduk ne biçim korku ile zevk birbirine karışmış gidiyordu elini tutup rahatça eşofmanın içine elini sokturdum durmadan bir bakıyor bir sıkıyordu sikimi sanki mastırbasyon yaptırıyordu sanki bende eteğini beline doğru çekmiş kar gibi beyaz olan bacaklarına hem dokunuyor hem de bu kadar yakın! oluyordum eğilip önüne bacaklarını öpmeye okşama başladım amına doğru elimi yaklaştırdıkça elimi geri itiyor diğer şeylere hiç itiraz etmiyordu tekrar doğruldum o kanepede otururken sikimi ağzının hizasına getirdim oda tutup hiç bir şey söylemeden fena bir şekilde yalıyordu yukardan bir baktım ne biçim iş dokunmaya cesaret edemediğim dudaklar sikimi yalıyordu çok tatlı yüzü vardı saçından tutarak uzaklaştırdım sikimi bacaklarının arasına sürtmeye başladım tam bu sıra kalkarak yapıştı ayakta kilodunun sikimi amına doğru sürtüyordum üzerinden birden mutfaktaki halının üzerine yatarak üzerime çık dedi yerde yatarak devam

ediyorduk memelerini belden yukarı kaldırdığım taraftan emerek şiddetli bir şekilde sevişiyorduk iç çamaşırını yandan tutarak sikimi tam amına sürtmek istedim eliyle tuttu olmaz diyerek geri itti ama benim için pek fark etmiyordu ulaştığım yerler bana yetiyordu , tam altımda şimdi bana ne yapıyorsun? diye gülerek sordu bende sikiyorum dedim , bu sözden sonra yarı amına yarı bacaklarına sürterek bir boşalmışım ki çok rahatladım üzerinden bir kalktım bacak arasının her yeri sperm olmuştu git yıka dedim banyoya gitti yıkadı geldi ben sigara yakmış diğer tv li odaya geçmiş oturdum geldi birbirimize bakıp sırıtmaya başladık Her geçen gün biraz daha ileri gidip bütün fırsatları değerlendiriyorduk amına sürterek sikimin başını sevişiyorduk bir başka sefere arkadan soktum sikimi artık onu orgazm edince ben finali kız olduğu için arkadan sikerek boşalıyordum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder